La Vuelta a España femenina travessa el proper dilluns diversos municipis de l’Alt Penedès

30/04/2025 - 12:04h

Vilafranca del Penedès tindrà un esprint intermedi de l’etapa

Dilluns a la tarda l’Alt Penedès serà protagonista de la segona etapa de la Vuelta España femenina que uneix Molins de Rei i Sant Boi de Llobregat. La caravana de la competició transitarà, a partir de les 3 de la tarda, i durant gairebé 60 km, per 10 municipis de la comarca.

Les ciclistes entraran per Gelida i, des d’allà, seguiran en direcció Martivell, Casablanca, Sant Sadurní d’Anoia (en aquest cas, per l’exterior del terme municipal), Torrelavit, Pla del Penedès, Sabanell. Guardiola de Font-rubí, la Rovira Roja, Pacs del Penedès, Vilafranca, Avinyonet i Olesa de Bonesvalls.

Esprint intermedi
Al seu pas per Vilafranca, està previst que es disputi un esprint intermedi que atorga premi per la classificació per punts de la prova. El pilot arribarà a la capital de l’Alt Penedès al voltant de les 4 de la tarda. La sortida de la comarca per l’Alt Penedès està programada per 2/4 de 5 de la tarda a Olesa de Bonesvalls.

Entre les participants a la Vuelta destaca la presència de la ciclista de Llorenç Mireia Benito (AG Insurance). La penedesenca estarà molt motivada i tractarà de deixar-se veure en una etapa que s’ajusta força bé a les seves característiques. També hi serà la guanyadora de l’edició passada, la neerlandesa Demi Vollering, que buscarà repetir triomf.

També et pot interessar

Comentaris

1336