El CE Noia confia en l’Ateneu i la seva gent per estar a la Final a la 4 de la Champions League

03/04/2025 - 10:04h

Partit de tornada dels quarts de final davant el Trissino

El pavelló de l’Ateneu serà aquest dijous al vespre (2/4 de 9) una caldera per ajudar el CE Noia a aconseguir un dels majors èxits esportius de la darrera dècada. Els sadurninencs reben el Hockey Trissino italià en el partit de tornada dels quarts de final de la Champions League i ho fan amb l’avantatge aconseguir en el duel d’anada (1-2).

El Noia té una oportunitat única de classificar-se per la Final a 4 de la màxima competició continental. L’1-2 signat a Itàlia atorga als de Carlos Cortijo un avantatge evident a l’eliminatòria, però cal acabar la feina. El Trissino, líder de la sèrie A-1 italiana, tractarà de capgirar la situació i remuntar, però el Noia està en un dels millors moments de la temporada i té l’etiqueta de favorit.

La darrera vegada que el Trissino va visitar l’Ateneu va ser fa dues temporades a la lligueta de la Champions League 22/23. El partit va acabar en empat (4-4), un resultat que ara serviria al Noia per entrar a la Final a 4.

Si els sadurninencs aconsegueixen noquejar el Trissino, és molt probable que es trobin amb tres rivals portuguesos en aquesta Final a 4. Benfica, Porto i Barcelos tenen avantatge dels seus partits d’anada i es perfilen com un triplet molt amenaçador pels penedesencs. De moment, encara no hi ha seu per disputar la Final a 4, però el més probable es que s’acabi jugant a Portugal. Barcelos, amb la celebració dels 75 anys del club de la ciutat, podria tenir molts números per ser l’amfitrió.

També et pot interessar

Comentaris

1336