El Ball de Cercolets de Vilafranca serà present a l’Adifolk
Serà la única representació del Penedès al 37è Aplec Internacional que acollirà la ciutat de Bàstia (Còrsega) els dies 26, 27 i 28 de setembre.
L’Adifolk va donar a conèixer aquest dissabte en el marc de la VI Fira Gegantera Gironina celebrada a Roses els grups que representaran la cultura popular catalana al 37è Aplec Internacional que acollirà la ciutat de Bàstia (Còrsega) els propers 26, 27 i 28 de setembre. D’entre els 31 grups d’arreu de Catalunya que han estat escollits només n’hi ha un del Penedès. Es tracta del Ball de Cercolets de Vilafranca que han estat seleccionats en l’aparat de Balls de Seguici juntament amb el Ball de Pastorets dels Hostalets de Pierola.
Còrsega agafarà el relleu d’Eslovàquia. Bastia és la ciutat cultural corsa, situada al nord-est de l’illa, compta amb gairebé 40.000 habitants i el primer port de l’illa. Com a ciutat, desenvolupa una política cultural i lingüística ambiciosa que fomenta i promou la llengua corsa. Serà la primera vegada que Còrsega acull l’Aplec Internacional.


