L’Esportiu Penedès guanya la Copa de Promoció femenina en pista coberta

03/12/2024 - 11:01h

Ha estat la primera edició d’aquesta competició

La primera edició de la Copa de Promoció femenina en pista coberta l’ha guanyada l’Esportiu Penedès que confirma, novament, ser una de les millors escoles d’atletisme a Catalunya. A més, en aquesta competició, les penedesenques van batre un nou rècord de Catalunya en el relleu 4×200 Sub10-12-14-16, on una nena de cada categoria feia una de les quatre postes de dos-cents metres. Aina Guardiet, Enis Riol, Núria Nadal i Cèlia Castellví en van ser les autores, amb un registre de 1’59”98.

Més rècords
A banda d’aquest rècord català, es van batre tres altres rècords comarcals: en 200mll sub12 a càrrec d’Arlet González amb 30”42, i en llargada i pes sub12 de mans d’Enis Riol, amb unes marques de 4.51m i 8.93m respectivament. A més, va caure un rècord de club, el de 60m tanques sub12 fet per part de Cloe Salces amb 10”84.

D’altres atletes de l’Esportiu van destacar fent posicions de podi a les seves proves, com Aina Velasco al pes i les tanques, Júlia Planas a l’alçada, Cristina Bach a les tanques o les sub10 Martina Canela i Aina Guardiet en 60mll i llargada.

També et pot interessar

Comentaris

1336