Carlos Cortijo (Rivas), nou entrenador del CE Noia per la propera temporada

03/07/2024 - 11:16h

També serà coordinador de la base del club sadurninenc

Carlos Cortijo serà l’entrenador del primer equip i coordinador professional de la base del CE Noia Freixenet la temporada 2024/25 i liderarà un projecte a tres anys vista. El madrileny, que acaba de fer 41 anys, arriba a la banqueta de l’Olímpic de l’Ateneu després del seu pas per l’ADISS Hockey Rivas, equip amb el qual va alçar la Copa de la Princesa i va aconseguir l’ascens a la Parlem OK Liga la temporada 2022/23.

Cortijo compta, a més, amb experiència internacional. És l’actual seleccionador de l’equip espanyol sub19, que disputarà el mundial a Novara (Itàlia) el pròxim setembre, ha guanyat l’Europeu sub17 a Paredes (2021) i Sant Sadurní (2022) i va ser subcampió sub19 el setembre passat a Uri (Suïssa).

Es va formar com a jugador a Alcobendas i durant la seva carrera va passar per Portosantense (Portugal), Vigo Stick, CH Lloret (subcampió CERS 2009), CP Alcobendas, CE Vendrell (campió Copa 2013/14) i Rivas.
Cortijo fa una valoració “molt positiva” del seu fitxatge pel Noia Freixenet i assegura que “pertànyer a un club amb la categoria i història del Noia és per estar, més que content, feliç”. El madrileny es mostra “orgullós” alhora que afronta el càrrec “amb molta responsabilitat”. El nou tècnic té bones sensacions: “poder disposar de grans jugadors em fa ser optimista i amb moltes ganes de treballar”.

Pel que fa al seu nou entorn de treball, Cortijo confessa que “vaig tenir l’oportunitat i la sort de veure el tercer i quart partit de la final del play-off. Veure aquesta afició i tot el poble bolcat amb l’equip et diu molt del club i la grandesa que té”. El seu objectiu, en l’àmbit individual, és “adaptar-me al club, jugadors i poble, i crèixer amb l’equip”. En l’ambit col·lectiu assegura que “des de l’equip i l’staff marcarem els objectius de la temporada vinent, però està clar que és fonamental que el dia a dia sigui de treball, d’ambició i de voler seguir guanyant”. Per acabar, l’internacional afirma que “hi ha molt bona matèria prima, bons jugadors i bona estructura, per mantenir una línia continuista amb els últims anys”.

També et pot interessar

Comentaris

1336