Projecten l’ampliació de la xarxa de miradors del Penedès que formen part de la ruta Miravinyes
El Consorci de Promoció Turística presenta el seu pla d’accions 2024
El Consorci de Promoció Turística del Penedès va presentar el seu pla d’accions per aquest 2024 que inclou diferents projectes de potenació de l’oferta al visitant. La inversió més rellevant serà la destinada a al’ampliació dela xarxa de miradors de la comarca que formen part de l’anomenada ruta Miravinya. Actualment, hi ha cinc miradors (La Cadira, El Balcó, El Circell, Sant Pau i La Bardera).
Per altra banda, es van anunciar millores per la Via Augusta Penedès i per la xarxa d’estacionament d’autocaravanes. Igualment, es continuarà potenciant la innovació i digitalització tecnològica, el màrqueitng digital i els nous projectes turístics.
Ruta del Vi
La directora del Consorci, Núria Sala, va explicar que la Ruta del Vi segueix sent un dels puntals clau de la promoció de la destinació turística Penedès i que, a dia d’avui, el nombre d’empreses associades ja arriba a les 199. En els últims mesos s’hi han adherit 12.
Sala també va avançar que enguany, amb la voluntat de diversificar l’oferta, s’obre el Penedès Events Convention Bureau, un club de producte que agrupa i promociona l’oferta de turisme de reunions i esdeveniments, i que ja està obert per noves adhesions. El Consorci de Promoció Turística va estar present fa poques setmanes a la fira que es va organitzar a Madrid sobre aquest tipus de perfil turístic que pot aportar nou creixement.
El president del Consorci, Lluís Valls, va valorar el fet que “el pla d’aquest any és molt ambiciós perquè té en consideració els interessos publicoprivats i, a més, s’implica en projectes territorials i d’infraestructura turística, com és el cas del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació”.