El porter del Sant Cugat Sesgarrigues Roger Crusat marca un gol salvador en el minut 92

22/01/2024 - 18:30h

Amb la seva diana va evitar la derrota davant l’AD Monjos (2-2)

El duel Sant Cugat Sesgarrigues-Monjos del grup 25 de Quarta Catalana va tenir un final inesperat. Amb 1-2 al marcador en el minut 92, el porter santcugatenc Roger Crusat va marcar el gol de l’empat i va salvar un punt per la formació blanc-i-vermella de Marc Ruiz (2-2).

Quan ja tot semblava indicar que els Monjos s’acabaria enduent el triomf cap a casa seva, tot va passar a la sortida d’un còrner. Crusat va pujar a rematar com fan moltes vegades els porters i va aconseguir connectar un precís cop de cap que va superar l’estirada del porter mongenc Orlay Trujillo.

Gràcies a aquest punt certificat per Crusat, el Sant Cugat Sesgarrigues conserva les opcions d’ascens a Tercera Catalana, si bé és cert que l’Hortonenc cada cop s’escapa més dels seus rivals i a hores d’ara és el principal candidat al salt de categoria al final de lliga.

Roger Crusat, per cert, ha militat a Riudebitlles i Les Cabanyes abans d’aterrar a principis d’aquesta mateixa campanya al CF Sant Cugat Sesgarrigues. Comparteic titularitat amb el seu company Jan Biosca.

També et pot interessar

Comentaris

1336