La campanya de Nadal a Sant Sadurní ha generat més d’11 mil compres amb la targeta client de l’associació comercial
S’han generat uns ingressos de 500 mil euros
Un any més l’Ajuntament i SOM Sant Sadurní han sumat esforços en la campanya de Nadal «Aquestes festes, fem poble, fem comerç i divertim-nos junts » en la que s’han repartit premis, i s’han fet activitats al carrer, jocs, música i el tradicional Tió popular i solidari!
La campanya va donar el tret de sortida el dia 1 de desembre amb l’encesa de llums de Nadal. L’acte va estar presidit per l’alcalde, la regidora de Comerç i representants del Som Sant Sadurní, i va aplegar a molts veïns i veïnes que van gaudir d’allò més amb les actuacions de Tabalots, i de les escoles de dansa de la vila, Cascavells, Estem per tu, Banjara Studio i Equip 4.
Des de l’Ajuntament s’ha fet un gran esforç aquest 2023 per ampliar la il·luminació nadalenca actual del municipi guarnint gran part dels arbres de la rambla Generalitat i incorporant altres elements com l’arbre de Nadal a la plaça de l’Ajuntament, amb un passadís central que donava molt de joc per als més petits, un arc de llum al carrer Raval i un sostre de llums al carrer Montserrat. S’ha reforçat així la il·luminació pròpia al·legòrica al cava en col·laboració amb l’entitat i el comerç.
Les llums, la música, i els jocs en família no han faltat al llarg de tota la campanya per amenitzar les compres de la clientela i visitants a la zona comercial aquestes festes. Els dies 16, 21 i 30 de desembre, la música al carrer ha estat la protagonista amb la Paradise Band i la Sansabanda dels alumnes de l’Escola Municipal de Música, amb la banda Dr. Jazz Friends Dixieland i l’animació infantil amb Marc Oriol, i el grup local Trifàsic amb gel.
El divendres 22 de desembre va tenir lloc el 17è Tió popular i solidari en benefici de Qui té a qui. L’activitat va estar dinamitzada pels nois o noies del Cau, i van col·laborar-hi Kids&Us Sant Sadurní, Simón Coll i Cal Blay, més els comerços del Som Sant Sadurní que ho fan possible any rere any. Un total de 400 nens i nenes van fer cagar el Tió, i es van recaptar 408,50€ en benefici de Qui té a qui, en una jornada en la que va haver-hi molt d’ambient a la plaça durant tota la tarda.
La campanya comercial començava el dia 1 de desembre i acabava el dia 8 de gener del 2024 amb els últims sortejos dels premis repartits aquest Nadal per les compres fetes al comerç i al mercat, gràcies a les sinergies i el treball conjunt de l’Ajuntament, l’associació Som Sant Sadurní i els agents comercials adherits al sistema de fidelització local. Setmanalment s’han fet sortejos de xecs de 100€ i jocs “Trencat la closca” entre les compres fetes amb la targeta client. Amb aquest joc de taula col·leccionable, del que s‘han repartit 300 unitats, l’associació ha volgut acostar el comerç a grans i petits d’una manera diferent a través d’uns jocs que incorporen el trencaclosques del mural del Comerç i un memori de parelles dels Comerços del Som Sant Sadurní.
Amb les butlletes de la campanya es van sortejar també 4 paneres de productes del mercat el dia 21 de desembre entre un total de 9057 participacions. Genoveva Garrido, Montse Recasens, Anna Maria Ros i Montserrat Romagosa van ser les clientes afortunades en rebre una panera.
Durant la campanya de Nadal 2023/4 s’han fet 11.253 compres amb la targeta client per valor de 501.316€. Paqui González va ser l’afortunada del sorteig d’un xec de 500€ sortejat entre els clients més fidels al llarg de tota la campanya, en la que els establiments han donat gratificacions directes als clients per valor de 5 mil euros amb el sistema de fidelització amb la targeta client. Respecte de la campanya del 2021 s’ha incrementat lleugerament l’import mig de compra a 44,55€ i s’han mantingut les compres amb la targeta client local.