24 joves celleristes donaran a conèixer els seus productes al Mercat de la Carn


Del 20 al 23 i del 27 al 30 de desembre es farà el primer mercat efímer de Vilafranca per revaloritzar aquest espai
El primer pop up de Vilafranca ja és un èxit abans de començar. Fins a 28 peticions s’han registrat per participar-hi, tot i que per raons d’espai només se n’han seleccionat 24 que es repartiran entre els vuit dies que durarà aquest mercat efímer que l’Ajuntament ha volgut impulsar com una acció més per revitalitzar el comerç i posar en valor un espai, el del Mercat de la Carn, que des d’aquest octubre passat només compta amb una única parada en funcionament.
El regidor de Promoció Econòmica, Miquel Medialdea, ha explicat que la iniciativa, nascuda amb el nom de Botiga del Vi, té un doble objectiu: que els visitants coneguin el Mercat de la Carn i l’ubiquin al mapa i, al mateix temps, que joves celleristes puguin donar a conèixer els seus productes, en unes dates especialment favorables per a la venda de vins i caves. Els celleristes estaran acompanyats d’altres expositors, artesans de l’alimentació. En el mateix recinte, es prepara un programa amb diverses activitats dirigides, com ara tastos o showcooking i també hi haurà ambientació musical en directe.
La regidora de Comerç, Lourdes Sánchez, ha indicat que es vol que el Mercat de la Carn sigui un revulsiu per al comerç en una zona que “ara és un punt fred des del punt de vista comercial”. L’objectiu és que el tram final de la Vall del Castell sigui la continuació del circuit que passa per la Parellada, plaça Constitució i enllaci amb plaça Jaume I, on ja hi ha altres punts d’interès com Vinseum.
L’Ajuntament continua treballant per aconseguir atraure grans operadors relacionats amb el sector del vi i gastronòmic per donar vida al Mercat de la Carn i que la seva activitat sigui permanent.