Dissabte comença a la Bisbal del Penedès la campanya comercial ‘Troba la Llum del Nadal’

La Bisbal del Penedès compta amb diversos murals pintats als carrers. (Foto: Ajuntament de la Bisbal del Penedès)
05/12/2023 - 20:05h

A banda dels premis i el sorteig habitual de la campanya, enguany el municipi compta amb l’al·licient de l’art mural, que vesteix els carrers del municipi

L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès i la Cambra de Comerç de Tarragona duen a terme, un any més, una campanya per dinamitzar i donar visibilitat al teixit comercial abans de les festes nadalenques, entre aquest proper dissabte, 9 de desembre, i el diumenge 17.

Es tracta d’una campanya que premiarà la fidelitat dels veïns i les veïnes que comprin a la Bisbal amb obsequis, promocions i amb la participació en un sorteig de lots de productes bisbalencs.

La iniciativa compta amb la participació de més de vint comerços i empreses de serveis de la Bisbal del Penedès que duran a terme accions presencials i també iniciatives a través d’Instagram. Per aquest motiu, durant les darreres setmanes els comerciants bisbalencs han participat en una formació centrada en l’ús de l’eina d’intel·ligència artificial ChatGPT, amb la intenció que aprenguin a simplificar les tasques de creació de continguts per promocionar els seus productes.

Com funciona?

l funcionament de la campanya serà el següent: els clients que adquireixin serveis o vagin a comprar als comerços bisbalencs, podran anar omplint una butlleta amb els segells de les botigues. Quan tinguin el segell de cinc establiments diferents, es podran adreçar a l’Ajuntament amb la butlleta emplenada per rebre la Llum del Nadal -enguany, novament, en format d’espelma- i participar en el sorteig de tres lots de productes bisbalencs.

A més, els establiments participants oferiran promocions amb les quals es podrà obtenir l’arbre de Nadal imantat per a la nevera, que conté un bloc de notes amb llapis i un codi QR per accedir a la realitat augmentada dels murals.

Quant a Instagram, els comerços i empreses de serveis que participen en la campanya ja han començat a mostrar els seus productes, serveis, ofertes i promocions a través de la xarxa social. La campanya es vehicula a través de l’etiqueta #JoComproALaBisbal i els clients poden utilitzar aquest mateix hashtag per publicar fotografies amb productes bisbalencs o relacionades amb la campanya comercial i Nadal.

La presidenta de la Cambra de Comerç de Tarragona, Laura Roigé, considera que “el comerç de la Bisbal es reinventa per Nadal cada any. Els establiments prenen el compromís de participar en la campanya ‘Troba la llum del Nadal’, i tot plegat genera un caliu i un moviment admirable els dies abans de Nadal, però també un repte professional de formar-se, pensar en promocions o buscar més col·laboració entre tots plegats. Els establiments locals donen vida, ambient, ocupació i una relació de proximitat, perquè la relació entre venedor i comprador als pobles és diferent. Felicitats als comerços i als establiments de la Bisbal per la feina que feu tot l’any!”

Judith Vidal, ha explicat que com a regidora de Comerç de l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès se sent cofoia de poder engegar, un any més, la campanya ‘Troba la Llum del Nadal’: “Tenim una xarxa comercial que va creixent, amb l’obertura de nous establiments que, a més, s’adhereixen també a les campanyes comercials que organitzem entre l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès i la Cambra de Comerç amb l’objectiu que les botigues puguin mostrar els seus productes i potenciar els seus establiments”.

Quant a la campanya, la regidora ha explicat que “si ja teníem el gran al·licient de comptar amb comerços de proximitat de tota mena que, a més, ofereixen un servei i uns productes de qualitat, enguany encara tenim un al·licient més: qui vingui a comprar podrà visitar la ruta dels murals, tot gaudint de l’art de carrer i de la realitat augmentada!” i ha destacat que “a petició dels nostres comerços, enguany hem adquirit arbres de nadal per a les botigues, la qual cosa farà que passejar per les botigues sigui encara més nadalenc”.

El sorteig dels tres lots de productes bisbalencs es farà el dimecres 20 de desembre, a les 13h, en directe al perfil d’Instagram de l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès: www.instagram.com/bisbalpenedes (@bisbalpenedes).

II Gala del comerç bisbalenc

D’altra banda, val a dir que el passat dijous 30 de novembre l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès va celebrar la 2a edició de la ‘Gala del comerç bisbalenc’, un esdeveniment adreçat als establiments comercials de la Bisbal que va comptar amb la presència de representants de la Cambra de Comerç de Tarragona i de l’equip de govern. Aquest esdeveniment va servir per presentar la campanya i els seus materials als participants però, alhora, per compartir una bona estona amb un sopar a peu dret.

També et pot interessar

Comentaris