Josep Maria Ribas confirmat com a nou president del Club Esportiu Noia

23/10/2023 - 20:11h

No s’ha presentat cap altra candidatura durant el periode establert

La junta electoral del CE Noia i de l’Ateneu Agrícola Sant Sadurní ha fet oficial la proclamació de la candidatura que encapçala Josep Maria Ribas com a guanyadora de les eleccions. La llista de Ribas ha estat l’única que, finalment, s’ha presentat als comicis.

El president i els membres de la candidatura prendran posessió del seu càrrec el proper dia 3 de novembre. La llista la formen el president Josep Maria Ribas, el vicepresident Pere Salvador, la tresorera Isabel Tarafa, la secretària Yoko Darbyshire i els vocals Joan Varias, Jordi Cols, Carles Jiménez, Eva Fuster i Miquel Torné.

El 6 de novembre està convocada una assemblea de socis durant la qual es donarà compte del canvi de junta directiva. En els últims dies, els contactes entre la junta entrant de Josep Maria Ribas i la sortint de Ferran Andreu han intensificat els contactes per tal de conèixer de primera mà tots els aspectes de funcionament de l’entitat.

“Esperem que a l’assemblea del dia 6 hi hagi molta assistència de socis i sòcies. Es allà on ens donarem a conèixer i el fet que hi hagi molta gent, serà una manera d’il.lusionar-nos”, assenyala Ribas, antic alcalde de Sant Sadurní d’Anoia. Ribas també recorda que “tindrem diferents col.laboradors que ens ajudaran a tirar endavant el vaixell”.

També et pot interessar

Comentaris

1336