Quatre jugadors penedesencs a la selecció espanyola sub-17 que s’ha proclamat campiona d’Europa

03/09/2023 - 13:23h

Pau Andreu, Max Moreno, Oriol Bou i Quim Gabarró, a l’equip

La selecció espanyola sub-17 ha reeditat el títol de campiona d’Europa sub-17 d’hoquei patins per cinquena vegada consecutiva. El combinat estatal va superar Portugal a la final del torneig (7-4) després de capgirar un 3-4 en contra en els últims 7 minuts de partit. A l’equip espanyol hi han figurat en aquest campionat continental quatre jugadors penedesencs, els sadurninencs Pau Andreu, Max Moreno i Quim Gabarró i el vilafranquí Oriol Bou.

Pau Andreu, a més, s’ha convertit en l’estrella de l’Europeu 2023. El de Sant Sadurní d’Anoia ha acabat sent el màxim golejador de la cita de Correggio (14 gols) i també va ser l’artífex de la remuntada d’Espanya a la final. Amb 3-4 al marcador, Andreu va marcar dos gols consecutius que van capgirar l’electrònic (5-4) i van donar via lliure al vendaval espanyol a la recta final.

Entre els quatre penedesencs de la selecció han signat 23 gols a l’Europeu. Als 14 d’Andreu, s’hi han de sumar els 3 que van aconseguir tant Max Moreno com Oriol Bou i Quim Gabarró. Per Andreu i Moreno és el seu segon títol consecutiu (van formar part de la selecció campiona del 2022 a Sant Sadurní d’Anoia), mentre que per Bou i Gabarró és el primer.

L’aroma penedesenca de la selecció es completa amb la presència del riudebitllenc Guillem Cabestany com a segon entrenador de l’equip. El seleccionador estatal absolut ajuda Javier Sama en la direcció de l’equio hispà. Per la seva banda, Marc Pi, també del CE Noia, és el preparador físic de la selecció.

També et pot interessar

Comentaris