L’hora del Sopar del Bitllet, una tradició per Festes de Sant Raimon

20/01/2023 - 11:00h

El segon i darrer cap de setmana de les festes d’hivern de Vilafranca ve farcit de propostes musicals molt diverses

Després de l’exitós primer cap de setmana, les Festes de Sant Raimon 2023 encaren el segon i darrer cap de setmana festiu amb un altre imprescindible per Sant Raimon: el Sopar del Bitllet, que es farà aquest divendres al Casal i que aplegarà 125 persones. Tot seguit, a partir de mitjanit hi haurà ball amb entrada gratuïta amb el grup Gina & The Tònics.

Dissabte a la tarda arribarà el torn de les activitats infantils organitzades pels esplais de Vilafranca. A partir de les 5 de la tarda, a la plaça de Jaume I, hi haurà jocs de rol per a joves i jocs i danses per a infants i, en acabar, berenar per a tothom.

La tarda-vespre de dissabte vindrà carregada de propostes musicals ben diverses: a les 7 del vespre, a l’Auditori Municipal Maria Rosa Juncosa, Concert de l’EMM M. Dolors Calvet, amb taquilla inversa, en el qual participaran els Ministrers, la big band i el consort de flautes; també a les 19 h, a La Taverna de Vinseum, concerts dels Tanus amb músiques catalanes d’arreu; a les 21 h, al Claustre dels Trinitaris, concert Fakers a amb David Palau, i al Forat del Pany, concert dels Cierrabares.

Músics de carrer

I el segon plat fort del segon cap de setmana serà la nit del dissabte amb el concert dels grups Músics de Carrer (Tribut a Txarango) i Tiramisuuu’s al Casal-Societat La Principal. Diumenge, a les 10.30 h, nova visita guiada i gratuïta al Castell de Sant Raimon, amb reserva prèvia al tel. 669 287 539. I a les 12 h, vermut electrònic amb 2Shifted i Totiakko, al parc Tívoli. A la tarda, a partir de les 18.45 h, es podrà anar a ballar al Casal amb el grup Ruben’s o a les 19 h
a Cal Bolet, teatre amb l’obra El llarg dinar de Nadal, de Thornton Wilder, a càrrec del grup teatral de Capellades. Tancarà el programa de les festes un darrer concert, Mediterranean Guitars, amb Javi Martínez i Xavi Díaz, que a partir de les 19 h a la capella de Sant Joan interpretaran temes de Paco de Lucía, Vicente Amigo i Chick Corea.

A la portada La Salseta del Poble Sec i a sota el tast RaïmOn van concentrar un bon nombre de persones en el primer cap de setmana de les Festes de Sant Raimon | FÈLIX MIRÓ

També et pot interessar

Comentaris