La targeta client de Som Sant Sadurní compleix quinze anys sent referència


Una tercera part dels sadurninencs majors d’edat usen aquest sistema de fidelització en les seves compres als establiments de proximitat
Som Sant Sadurní està d’enhorabona. Enguany se celebren els quinze anys de l’estrena de la targeta client, un sistema de fidelització que s’ha consolidat com una referència per als compradors del municipi. Per celebrar-ho, l’entitat va organitzar ahir dilluns una trobada el celler Recaredo, amb la presència de representants d’una trentena de comerços locals. També hi era Eva Cruces, regidora de Comerç i Turisme de l’Ajuntament de Sant Sadurní.
Tal com va explicar durant l’acte Susana Duaso, gerent de Som Sant Sadurní, quan l’organització comercial va posar en marxa la targeta de fidelització el 2007 no n’hi havia gaires que s’hi assemblessin. Lluny de ser un problema, aquesta originalitat ha aconseguit que el projecte assolís els reptes que es proposava quan es va posar en marxa: conservar els clients i reduir, de manera significativa, les fuites de compradors a altres municipis veïns.
La clau de l’èxit de la proposta són els beneficis que els clients obtenen quan usen la targeta. Se’ls retorna de forma immediata un 1% de les seves compres, i l’import es pot fer servir, després, en qualsevol establiment adherit a l’entitat. A més, utilitzar del sistema de fidelització permet participar de forma directa en diferents sortejos i promocions.
Les dades avalen com s’ha consolidat amb el pas del temps el sistema de la targeta de fidelització. Actualment, més d’un terç dels sadurninencs majors d’edat la fan servir en les seves compres als 45 establiments locals que hi estan adherits, i el percentatge arriba fins al 60% en el cas de les dones. Només l’any passat, la targeta la van fer servir 5.600 usuaris i es van comptabilitzar unes 85.000 accions de compra. El volum de negoci l’últim any ha estat superior als 2,8 milions d’euros.
Celebració del 15 aniversari
Per celebrar la bona marxa de la targeta client, i la seva ja abasta trajectòria, Som Sant Sadurní ha programat per aquest any diferents activitats per commemorar l’aniversari. El dissenyador local Jesús Fariñas ha estat l’encarregat de crear la imatge de l’efemèride, i Fotografia Adolfo ha editat un vídeo amb la participació de 48 famílies de la vila que es pot veure a les xarxes socials de Som Sant Sadurní i als aparadors temàtics de l’entitat. El lema de la campanya és ‘Ho celebrem plegats?’
A més, l’aniversari també inclourà diferents sortejos amb premis per als clients. Els que facin les seves compres aquest mes de setembre, podran entrar al sorteig d’un dels tres lots de 15 regals que se sortejaran el 30 de setembre. Entre el febrer i el novembre, també s’estan sortejant cada dia 15 de mes, deu targetes regals carregades amb 15 euros per bescanviar als establiments adherits a Som Sant Sadurní.
El pròxim dimecres dia 14 de setembre -data en què es va posar en marxa la targeta de fidelització- també s’ha programat una jornada especial, amb regals per als clients del comerç local. Els que comprin als establiments de Som Sant Sadurní per un valor superior als 15 euros rebran com a regal una joia creada per la joiera sadurninenca Cristina Garcia Sarabia, amb motiu del quinzè aniversari de Som Sant Sadurní.
Se n’han fet 300 unitats numerades, i els establiments que dilluns van assistir a l’acte organitzat a Recaredo en van rebre una de regal.