Fiona Brand, un projecte vilafranquí per a marques personals

L’empresària vilafranquina Fiona Dorado.
Avatar
08/07/2021 - 20:00h

L’Impulsa Fiona Dorado, premiada per la FEGP pel seu projecte de màrqueting immobiliari Fiona Home Staging

L’emprenedora vilafranquina Fiona Dorado que es dedica a treballar i ajudar altres emprenedores a crear una marca personal i que fa uns dies va rebre el Premi a la Creació de Nova Empresa en la IV Nit de l’Empresa de la Federació Empresarial del Gran Penedès (FEGP) pel seu projecte Fiona Home Staging (www.fionahome.es) vol aprofitar aquest èxit empresarial per continuar potenciant la seva marca personal: Fiona Brand.


Dorado explica que el premi “suposa un reconeixement no tant sols professional, sinó, encara més important, personal”, i destaca que quan estava en procés de creació de Fiona Home Staging, dedicat al marqueting immobiliari -empra la decoració i sobretot la fotografia per vendre abans i millor un immoble-, va començar a especialitzar-se i “d’una forma natural i sense tenir-ne plena consciència, vaig establir les bases de la meva marca personal”.

A partir d’aquí, Fiona Dorado va començar a rebre encàrrecs de fotografies per a les xarxes socials i pàgines webs d’emprenedores -el seu públic objectiu- i va començar a potenciar la tècnica del coaching per “treballar i potenciar els valors interns de cadascú”, explica.

Mètode Fiona Brand
El tipus de fotografia que fa Fiona Dorado “no està basat en el típic retrat amb una posició que busca la perfecció, sinó que m’interessa captar l’autenticitat i l’espontaneïtat del moment per poder transmetre l’essència real; una fotografia més conscient, més emocional i més autèntica”, diu.

El que més feliç em fa de la meva feina no és mostrar com de brillant puc ser jo, sinó ajudar als altres a que brillin”

Fiona Dorado

Aquesta és la base del mètode Fiona Brand (www.fionabrand.es), que la seva promotora defineix com un projecte basat en la “fotografia de marca personal per a dones”. “La nostra marca personal és allò que la gent percep de nosaltres, l’essència del nostre negoci, la petjada que deixem i pel que els altres ens recordaran”, continua Dorado.

“L’objectiu de les fotos de Fiona Brand és aconseguir la diferenciació d’una marca personal, així com comunicar l’essència de la marca d’una forma més humanitzada”, diu també la seva promotora.

Llibre en procés
A banda de dedicar bona part del seu temps als projectes Fiona Home Staging i Fiona Brand, Fiona Dorado està escrivint un llibre sobre la seva pròpia experiència de com treballar bé la marca personal per potenciar els negocis.

També et pot interessar

Comentaris