Talls de circulació als accessos al polígon Clot de Moja


Les incidències es produiran dimecres i dijous per les obres del carril bici i de vianants que es construeix per unir Vilafranca i els Monjos
Aquest dimecres i dijous s’han planificat talls de circulació en l’accés al polígon de Clot de Moja, per la rotonda propera a la n340, a causa de les obres de construcció del carril bici i de vianants que ha d’unir el nucli urbà de Vilafranca amb els polígon de l’avinguda de Tarragona, Estació de Mercaderies, Domenys II, Clot de Moja i travessar les rotondes d’accés a l’autopista AP-7 fins arribar al límit del terme municipal de Santa Margarida i els Monjos.
A causa d’aquestes obres, durant tot aquest dimecres 7 d’abril es tallarà a la circulació els carrils d’entrada a la rotonda del polígon. I dijous, també durant tot el dia, es tallarà els carrils de sortida de la mateixa rotonda del polígon.
Durant aquests talls, la circulació es desviarà cap a la següent rotonda d’accés, la del polígon de Mercaderies de Vilafranca. Hi haurà personal de l’obra que indicarà i senyalitzarà el desviament.