L’obra de Josep Cañas, en una exposició a la sala Portal del Pardo del Vendrell

01/12/2020 - 10:00h

“Josep Cañas:  Del dibuix a la forma” es podrà visitar del 4 de desembre al 30 de gener del 2021

La Sala Portal del Pardo acollirà a partir del proper divendres 4 de desembre l’exposició “Josep Cañas: Del dibuix a la forma”, comissariada per Ernest Benito.  Una mostra que arriba emmarcada en els actes de la Capital de la Cultura Catalana i en l’Any Cañas que es commemora aquest 2020, recordant el 115 aniversari del naixement de l’escultor banyerenc (Banyeres del Penedès, 1905 – el Vendrell, 2001).

En concret, a la mostra de la Sala Portal del Pardo es podrà gaudir de l’obra de Cañas que és de propietat municipal, reunint, per exemple,  la col·lecció dels Set-cents rostres, escultures de petit format i informació sobre les obres de caràcter monumental, com ara el Quatre de vuit, la Ramona o els Cèrvols del jardí del Museu Deu.

L’exposició romandrà oberta del 4 de desembre de 2020 al 30 de gener de 2021. Horari: de dimarts a dissabte d’11 h a 14 h i de 17 h a 20 h. (Festius tancat)

També et pot interessar

Comentaris

1336