CCOO i UGT criden a mobilitzar-se per protegir el teixit industrial del Penedès
Els dos sindicats convoquen una concentració pel proper dissabte 3 d’octubre a Santa Margarida i els Monjos
Amb el lema ‘Volem un futur al Penedès’, els sindicats CCOO i UGT han convocat una concentració pel pròxim dissabte 3 d’octubre a Santa Margarida i els Monjos en defensa del teixit industrial del Penedès i contra la destrucció d’ocupació.
Tot i que els sindicats havien previst fer una manifestació que recorregués un tram de la carretera N-340, les restriccions imposades per la pandèmia l’han restringit a una concentració davant la sala Alguer a les 11 del matí.
Sigui com sigui, l’objectiu és que la mobilització sigui “massiva” per demostrar que tot el Penedès “està disposat a lluitar per defensar el seu futur”. Els sindicats temen que els anuncis de tancament d’empreses com Saint-Gobain o Robert Bosch siguin només la “punta de l’iceberg” aprofitant “l’excusa” de la pandèmia.
n vista a la concentració del dia 3 d’octubre, els sindicats han reclamat el suport i la presència de 78 ajuntaments i els consells comarcals de l’Alt Penedès, l’Anoia i el Garraf.
També confien en la implicació de partits polítics i entitats socials.
“Ha arribat l’hora de ser executius. Demanem la participació de tota la Vegueria del Penedès per frenar la pèrdua d’ocupació i de teixit industrial”, ha apuntat en roda de premsa Francesc Rica, secretari general de la UGT a l’Anoia, el Garraf i l’Alt Penedès.


