L’elegància i el misteri protagonitzen la imatge del Most 2020

Els tres cartells representen una seqüència d’aire cinematogràfic on s’hi insinua una atmosfera elegant, enigmàtica i lligada a la cultura del vi, eix vertebrador del certamen | 3d8
02/09/2020 - 17:46h

El festival, que celebarà del 5 al 10 de novembre la 10a edició, mostrarà 41 treballs procedents de nou països

El Most 2020 ha presentat la imatge gràfica que acompanyarà l’edició d’enguany. Un bodegó suggeridor que deixa volar la imaginació de l’espectador, realitzat per l’estudi creatiu Ladyssenyadora. El Festival Internacional de Cinema del Vi arribarà a la seva 10a edició del 5 al 15 de novembre, a Vilafranca del Penedès, com a punt de trobada dels amants de la cultura del vi i el setè art.

Al llarg d’aquestes deu edicions, el Most ha assolit la maduresa que reflecteix la seva nova imatge. Formada per una seqüència de tres cartells, d’aire cinematogràfic, s’hi insinua una atmosfera elegant, enigmàtica i lligada a la cultura del vi, l’eix vertebrador del certamen. Una fusió entre el cinema i el vi, els dos mons que el Most connecta any rere any. A les imatges, d’estètica vintage, s’hi intueix un crim perpetrat per mans femenines a través d’una copa de vi, en un ambient de celebració. El vi com a al·legoria de la sang vessada tanca l’escena i convida a deixar-se portar per multitud d’històries possibles, misterioses i atractives.

Treballs a competició

El Comitè de Selecció del Most ja ha fet la seva tria pel que fa als treballs que competiran a la 10a edició. Un total de 41 obres que inclouen 14 documentals, 10 ficcions i 17 espots, i que conformen una selecció variada i transversal de títols dedicats al cinema del vi. Les peces sumen, en total, 994 minuts de metratge, i procedeixen de 9 països diferents: un 42% de Catalunya, un 21% de la resta d’Espanya, un 12% de França, un 7% dels Estats Units i Argentina, i un percentatge restant d’altres països com Itàlia, els Països Baixos, Croàcia, Brasil i Portugal.

També et pot interessar

Comentaris