La Diputació de Tarragona potencia el turisme a la Costa Daurada i Terres de l’Ebre

Imatge promocional de la Costa Daurada de cara a l’estiu. (Fotografia: Diputació de Tarragona)
Avatar
25/05/2020 - 19:28h

L’ens tarragoní vol enfortir el sector turístic del territori afectat per la crisi de la Covid-19 amb un parell d’anuncis

La Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es presenten al públic com a destinacions segures, atractives i que generen confiança a l’hora de tornar a planificar les vacances, en les campanyes de promoció i difusió que el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona posa en marxa per contribuir a la reactivació del sector, durament castigat per la pandèmia de la Covid-19.

La nova estratègia de comunicació de les dues marques turístiques s’adreça als mercats català i espanyol, com a públics prioritaris, en l’actual conjuntura de restriccions de mobilitat i transport.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona remarca que ha incrementat els seus esforços en matèria de promoció i publicitat en aquests moments de dificultats, per contribuir a enfortir el sector turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.

Les campanyes permeten posicionar les dues marques en la represa de l’activitat, aprofitant que els dos territoris han passat ja a la segona fase de desescalada. Per aquest motiu, des d’aquesta setmana s’engegaran les accions de publicitat sobre les destinacions en una planificació que s’estendrà fins a la primera setmana del mes de setembre i amb una inversió global de 490.000 euros.

La presentació de la campanya s’ha fet pública aquest dilluns, dia en què també es posa en marxa en diferents suports. Mitjançant una roda de premsa telemàtica, la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha destacat la implicació de la institució en la reactivació del turisme en aquests moments difícils: “Davant d’aquesta profunda incertesa que ens atemoreix, cal que siguem valents, resilients i creatius; amb la nova campanya generem confiança als visitants tot ressaltant les nostres fortaleses com a destinació”.

De la seva part, la presidenta del Patronat de Turisme, Meritxell Roigé, ha posat de manifest les diferents trobades que s’han anat mantenint amb el sector públic i privat en les darreres setmanes, i ha assenyalat que aquesta és una campanya “potent”, que “permetrà donar gran visibilitat al turisme de la Costa Daurada i de les Terres de l’Ebre”.

A la presentació d’aquest dilluns hi han participat, així mateix, la vicepresidenta del Patronat, Camí Mendoza; la directora del Patronat, Marta Farrero, i l’adjunt a la direcció del Patronat, Albert Folch.

Noves creativitats, un missatge adaptat al nou escenari i un espot televisiu integren una campanya diferent, sensible, pròpia i que referma l’essència de les destinacions. El treball creatiu i de planificació s’ha fet en coordinació amb l’Agència Catalana de Turisme, amb qui s’impulsarà una potent campanya adreçada al mercat espanyol, i amb el suport dels agents públics i les associacions empresarials que agrupen el sector turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.

PUBLICITAT

Utilitzant un to comunicatiu positiu, proper, curós i emotiu, les campanyes apel·len al record i al reconeixement dels indrets i referents comuns que formen part de la nostra identitat i del nostre paisatge. Per transmetre de manera efectiva aquest missatge s’han previst accions d’impacte a mitjans amb audiències massives com la televisió i amb forta presència en mitjans digitals i a les xarxes socials.                                                    

Costa Daurada, com sempre

El lema Costa Daurada, com sempre recull l’essència de la campanya per aquesta destinació. A través dels records, es proposa rememorar aquells llocs, moments i experiències viscudes a la Costa Daurada que formen part del nostre paisatge emocional i de les nostres vacances en família.

Una campanya  que viatja en el temps, però que reforça un missatge sobre la Costa Daurada i la seva oferta turística actual: els valors d’un territori que no han canviat.

La campanya compta amb dos espots, un de 20 segons i una versió extensa de 2 minuts, que es podran veure per televisió i també a través de mitjans i plataformes en línia.

La productora Minifilms, amb Ramon Balagué i Xavier Morral com a creatius, són els responsables d’una peça audiovisual creada expressament per als moments actuals i elaborada en ple confinament, sense sessions d’enregistrament exteriors i amb la col·laboració del Centre de la Imatge Mas Iglesias de Reus (CIMIR) i l’Arxiu Comarcal de la Conca de Barberà.

Les dues campanyes previstes sobre la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre van coordinades amb l’Agència Catalana de Turisme i la campanya que es farà amb la resta de destinacions catalanes a l’Estat: Catalunya és casa teva.

També et pot interessar

Comentaris