L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Vilafranca reobre amb cita prèvia

12/05/2020 - 15:52h

L’oficina reobre per fer tràmits relatius exclusivament al Padró Municipal d’habitants (altes i modificacions) i a la tramitació del certificat idCAT

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Vilafranca ha obert aquesta setmana les portes per oferir atenció presencial. No obstant això, tan sols s’atendran les persones que hagin obtingut cita prèvia amb l’objectiu que no s’acumulin persones en sales d’espera i altres espais habilitats. La cita prèvia s’ha de sol·licitar mitjançant el telèfon de la centraleta de l’Ajuntament, 93 892 03 58, de dilluns a divendres de 8 a 15h.

L’horari d’atenció al públic de l’OAC serà de dilluns a divendres, els matins de 9 a 14h, i les tardes de 15 a 19h. L’oficina reobre per fer tràmits relatius exclusivament al Padró Municipal d’habitants (altes i modificacions) i a la tramitació del certificat idCAT.

Els espais s’han adequat per tal que es compleixin totes les mesures de seguretat pel que fa a distanciament físic, mampares de separació i mesures d’higiene. Així mateix, es recomana a les persones usuàries que acudeixin a l’atenció presencial amb mascareta.

L’Ajuntament de Vilafranca recomana que, mentre es mantingui l’alerta sanitària per la COVID-19, es prioritzi l’atenció telefònica mitjançant el tel. 93 892 03 58. Fora de l’horari d’atenció al públic, les trucades i consultes s’han de vehicular a través de la Policia Local, tel. 93 892 38 38.

L’Ajuntament recorda que també estan a disposició els correus electrònics oac@vilafranca.cat i ajuntament@vilafranca.cat (de 9 a 14h, de dilluns a divendres) i alcaldia@vilafranca.cat(resta d’horaris) per a l’atenció telemàtica. Així mateix, a través de la web municipal es poden realitzar diversos tràmits online https://www.vilafranca.cat/tramits/

També et pot interessar

Comentaris