Vilafranca amplia l’horari d’atenció telefònica de l’Oficina d’Atenció Ciutadana

Avatar
14/04/2020 - 11:14h

A partir d’aquest dimarts 14 d’abril l’horari d’atenció passa a ser de 9 a 14h, al telèfon 93 892 03 58, de dilluns a divendres

Amb motiu de l’emergència sanitària provocada pel Coronavirus-COVID19, l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Vilafranca va substituir l’atenció ciutadana presencial per l’atenció telefònica i telemàtica el passat 16 de març.

Aquesta setmana s’anuncia l’ampliació horària del servei que a partir d’avui dimarts 14 d’abril, passa a ser de 9 a 14h,  al telèfon 93 892 03 58, de dilluns a divendres. Fora d’aquest horari, les trucades i consultes s’han de vehicular a través de la Policia Local, tel. 93 892 38 38.

PUBLICITAT

L’Ajuntament recorda que també estan a disposició els correus electrònics oac@vilafranca.cat i ajuntament@vilafranca.cat (de 9 a 14h, de dilluns a divendres) i alcaldia@vilafranca.cat(resta d’horaris) per a l’atenció telemàtica.

També et pot interessar

Comentaris