La Marxa dels 7 cims queda suspesa
S’havia de celebrar el pròxim 7 de maig i s’ha quedat posposada fins l’any que ve
Des del Centre Excursionista del Penedès s’ha informat que la comissió organitzadora de la Marxa de Resistència 7 Cims, que s’havia de celebrar el pròxim 3 maig d’enguany, ha decidit suspendre-la definitivament a conseqüència de la Pandèmia del Coronavirus que ens està afectant de forma global.
Fins ara s’havien disputat setze edicions.


