Gelida presenta la seva programació escènica per aquest 2020
L’estrena serà aquest dissabte amb l’espectacle “Los jardines de Dionisio”, amb Sandra Rossi
Dissabte es va presentar a Gelida la Programació Escènica per aquest any. El grup de teatre municipal Les Escoles Gelida Teatre va ser l’encarregat de mostrar tota la programació amb un format dinàmic representant algunes de les propostes en viu, acompanyades d’una breu explicació, un vídeo d’acompanyament amb imatges i molt d’humor, un espectacle divertit que va donar a conèixer totes les propostes.
A l’acte també va intervenir la regidora de Cultura, Montserrat Rovira, que donava el tret de sortida a la nova edició de la Programació Escènica remarcant la tasca de tota la gent que forma part de l’àrea de cultura de l’Ajuntament i que hi col·labora estretament, persones que fan possible tirar endavant projectes com el que es presentava.
La Programació Escènica és una iniciativa de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Gelida que dóna continuïtat al cicle estable de la Programació Escènica que s’ha ampliat aquest 2020 a les activitats culturals i escèniques de les entitats de Gelida, i ens servirà una bona oferta d’espectacles i varietats artístiques de qualitat.
Una vintena d’activitats
La programació s’inicia demà dissabte amb l’espectacle “Los jardines de Dionisio” amb Sandra Rossi com a protagonista. Un trajecte pels camins de la vida induïts de l’esperit del déu que un dia, allà, molt lluny en el temps, ens va portar el portentós vi, que va venir per quedar-se. Es recorreran “Los jardines de Dionisio” assaborint gra a gra històries personals, mitològiques i literàries, en un viatge d’anada i tornada, de retrobament amb la identitat, fet amb sinceritat, emoció, intriga i humor. L’espectacle serà a les 19h a la Sala d’Actes del Centre Cultural i el preu de l’entrada és de 8 € anticipada i 10 € a taquilla.
En total gairebé una vintena d’activitats, editades en un llibret, que inclouen concerts, teatre, música i arts escènics durant tot l’any, així com la promoció d’artistes locals, entitats i el consolidat Concert de Músics al Castell de Gelida a l’Agost, així com informació d’interès del municipi.


