El Vendrell aprofita l’afluència turística per promocionar la seva capitalitat cultural

12/07/2019 - 11:53h

Al 2020 seran Capital de la Cultura Catalana i per publicitar-ho han penjat quatre cartellers a diversos punts de la vila

El Vendrell ha arrencat la promoció de la capitalitat cultural amb quatre cartelleres instaŀlades en diferents punts del municipi.

En la presentació dels anuncis, l’alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, n’ha parlat així: “Aquest gran esdeveniment ens ha de promocionar i situar, de forma definitiva, en el mapa cultural tant a escala nacional com internacional.”

L’alcalde també ha destacat que “la capitalitat de la cultura catalana té un doble vessant: un de projecció exterior i, a nivell intern, un de cohesió a través d’uns valors, uns símbols i uns elements culturals que uneixin tota la població.

Per la seva banda, la regidora de Cultura, Sílvia Vaquero ha fet un repàs de les tasques que s’han anat fent fins ara: “S’han visitat altres municipis que han estat Capital de la Cultura Catalana, s’han vist quines han estat les línies d’actuació i s’ha parlat amb les entitats del Vendrell per recollir les seves propostes.”

Sobre la programació, la regidora ha dit: “Tenim clar que s’han de fer tres actes principals, entre els quals hi ha la inauguració i l’acte de cloenda, i partir de l’octubre, aprofitant la Fira de Santa Teresa, es donaran més detalls i, sobretot, s’explicarà què significa ser Capital de la Cultura Catalana perquè tothom se senti partícip d’aquest gran esdeveniment”.

La campanya de promoció s’ha iniciat a l’estiu per aprofitar la gran afluència de visitants que té el municipi com a destinació turística.

També et pot interessar

Comentaris