Eva Piquer i Eva Armisén, convidades a les Tertúlies d’estiu a Vinseum

Eva Piquer
09/07/2019 - 16:35h

L’escriptora i la pintora parlaran dimecres del llibre Evasions que ha esta fruit d’una col·laboració de dos anys al portal web Catorze Cultura Viva

L’escriptora i periodista, Eva Piquer i l’artista plàstica Eva Armisén (Sa participaran aquest dimecres a partir d’un quart de 9 del vespre, a la segona sessió del cicle de Tertúlies d’estiu a la terrassa de Vinseum.

Ambdues parlaran amb la periodista de Ràdio Vilafranca, Clàudia Climent, sobre el seu llibre Evasions en el qual Piquer és l’autora dels textos a partir dels quals l’artista plàstica aragonesa n’ha fet les il·lustracions.

En acabar la conversa els assistents podran preguntar directament les dues convidades i, com a cloenda, hi haurà un tast de formatges de la casa Xerigots acompanyat d’una copa de vi Anais Xarel·lo dels cellers 1+1=3. També es podrà seguir la tertúlia a través de la sintonia de Ràdio Vilafranca.

Evasions és un llibre atípic, sorgit de la trobada de dues dones amb la triple coincidència de nom, edat i el fet que totes dues pertanyen al món de la creació artística. Així, Eva Piquer, a més d’atresorar una llarga trajectòria com a periodista al diari Avui, és autora de llibres infantils, novel·les –va obtenir el Premi Josep Pla l’any 2002- i assaigs, alhora que és professora de periodisme a la Universitat Autònoma de Barcelona.

De la seva banda, Eva Armisén és una pintora de projecció internacional –ha exposat a Lisboa, Seul, Los Angeles o Melbourne- resident a Barcelona. Totes dues van coincidir l’any 2015 al magazín cultural Catorze.cat Cultura Viva creat per Piquer i durant dos anys, cada quinze dies, Armisen va il·lustrar el text que li proposava l’escriptora barcelonina i que l’any passat va aparèixer en forma de llibre.

Es tracta d’uns textos breus que parlen de la vida en tota la seva complexitat –amors, desamors, pors, esperances, pèrdues- i a partir de situacions molt personals i íntimes que Piquer vol compartir amb els seus lectors.

El cicle, organitzat per Vinseum, Ràdio Vilafranca, la Biblioteca Torras i Bages i La Cultural llibreria, continuarà dimecres, dia 17 de juliol, amb la corredora d’ultra trails, Núria Picas, com a convidada per parlar del seu llibre Ara o mai.

També et pot interessar

Comentaris

1336