Ingressa a presó un home del Vendrell per diversos robatoris al municipi

01/07/2019 - 17:19h

El detingut, de 18 anys, va cometre robatoris en una quarantena de trasters, pisos i vehicles del Vendrell

Els Mossos d’Esquadra van detenir dimarts de la setmana passada un veí del Vendrell de 18 anys per robar a l’interior de dos domicilis i una quarantena de trasters, sostreure un vehicle i un delicte de resistència i desobediència als agents.

La investigació es va obrir arran d’una sèrie de fets delictius que van tenir lloc al barri de la Muntanyeta i del Puig del Vendrell entre els dies 11 i 24 de juny. Totes les proves i indicis van assenyalar a aquesta persona, la qual acumula diversos antecedents policials per robatoris amb força o amb violència.

Coincidint amb la nit de Sant Joan, el lladre va accedir la nit del 23 de juny a dos habitatges del carrer Cep del Vendrell, un d’ells amb els seus propietaris dormint a l’interior. D’un d’aquests pisos, a banda de nombrosos objectes de valor, es va emportar les claus d’un vehicle. Poc després de sostraure’l, va tenir unaccident per conduir de manera temerària. L’home va abandonar el vehicle i va fugir per evitar ser atès per una ambulància del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) que causalment passava pel lloc.

Prèviament a aquests fets, entre els dies 11 i 19 de juny el detingut va causar danys a la porta d’accés d’una comunitat de veïns i va intentar robar en un àtic. També va intentar sostraure, sense aconseguir-ho, dos vehicles i una motocicleta estacionats en pàrquings comunitaris de l’avinguda del Pèlag i els carrers Pere Quart, Romaní i Cep del Vendrell. En aquests punts va forçar alguns vehicles i la porta de quatre trasters, tot i que finalment només va poder robar en un d’ells.

En l’entrada al domicili del sospitós, els agents van trobar nombrosos indicis relacionats amb els fets delictius i van recuperar diversos dels objectes sostrets.

En el moment de la seva detenció, l’home va oposar una forta resistència i va agredir els agents els quals van haver de ser atesos posteriorment per diverses contusions. El Jutjat d’Instrucció número 3 del Vendrell va decretar el 28 de juny el seu ingrés a presó.

També et pot interessar

Comentaris

1336