Finalitza l’arranjament del Camí del Romaní del Vendrell
La inversió en la millora ha estat de 47.413,77 euros
L’alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, acompanyat per una representació de l’Agrupació Veïnal de les Platges (AVP) i per regidors de l’actual mandat i de l’anterior, van fer divendres una visita a les obres finalitzades d’arranjament del Camí del Romaní que es van iniciar el passat 27 de maig.
En aquesta actuació s’ha adequat el carril de vianants que ha passat a tenir una amplada d’un metre i mig, s’ha asfaltat la calçada de cinc metres d’ample per al pas de vehicles en doble sentit de circulació, s’ha pintat la senyalització viària horitzontal i s’ha anivellat amb sauló la part que delimita amb les Madrigueres.
Sobre aquest últim espai, el nou regidor de Via Pública, Alfons Herrera, va explicar que “hi ha la previsió d’habilitar-hi un carril bici i estacionament en cordó en una propera actuació”.
D’altra banda, també s’ha aprofitat per resoldre l’acumulació d’aigua a la carretera que connecta el nucli de platja de Santa Salvador amb Calafell, que es produeix en episodis de pluja a l’alçada del camí del Romaní, amb una correcció dels nivells i del pendent per tal que es desaigüi més ràpidament cap al canal que desemboca a la platja.
Les obres les ha realitzat l’empresa RED DE OBRAS Y ASFALTADOS, S.L. amb un pressupost de 47.413,77
euros (IVA inclòs).


