La mostra cervesera de Mediona exposa més de 400 referències de ‘rossa’

07/06/2019 - 09:45h

Sant Joan de Mediona acull demà la catorzena edició de la Mostra de la Cervesa Artesana, amb la presència de 74 elaboradors

Mediona es tornarà a convertir aquest dissabte en la capital europea de la ‘rossa’. Sant Joan acollirà demà una nova edició de la Mostra de la Cervesa Artesana, que enguany comptarà amb la participació de 74 elaboradors, la majoria catalans, però també vinguts de diversos punts de l’estat espanyol i d’Europa.

Tots ells posaran a l’aparador de la fira medionenca unes 400 referències de ‘rossa’, amb les cerveses envellides en barrica com a grans protagonistes. La fira estarà oberta de les 10 del matí a les 11 de la nit.
La Mostra de la Cervesa tornarà a tenir com a escenari el camp de futbol, un indret que es confirma com la ubicació ideal per acollir els milers de persones que visiten la mostra. Es calcula que cada any són entre 8.000 i 9.000 persones. Enguany, per poder afinar més les dades d’assistents, una empresa farà el recompte.

Com és habitual, la fira compta enguany amb un ampli programa d’activitats paral·leles, amb iniciatives per a tots els públics. Hi haurà propostes per als més petits de la casa, actuacions musicals i repeteix l’acampada a la zona esportiva. La iniciativa comptarà també amb 60 estands gastronòmics i una fira d’artesania.

Una de les novetats d’aquest 2019 és la presentació del documental ‘Lambic. About time & Passion’ elaborat per Dani Ruiz, creador de la pàgina web CerveTV, i que explica com és el procés d’elaboració de les cerveses de fermentació espontània, la més antiga que hi ha.
Per primer cop visitarà la fira un Tour de Shelton Brothers, una agència estatunidenca especialitzada a organitzar viatges per tot el món per als gurmets de la cervesa i que farà parada a Mediona en un Tour de sis dies per la Catalunya Cervesera.

Comentaris

1336