Tomás Roncero inaugura la seu de la Peña Madridista del Vendrell y Baix Penedès
El conegut periodista madridista Tomás Roncero, redactor en cap del diari esportiu As, inaugura avui divendres la nova seu de la penya que el Reial Madrid té al Vendrell i a tota la comarca del Baix Penedès.
Serà en un acte convocat a les 19.30h a la mateixa seu de l’anomenada Peña Madridista de El Vendrell y Baix Penedès, situada a l’avinguda Jaume Carner tocant la riera de la Bisbal al seu pas pel Vendrell.
A més de Roncero, nascut fa 53 anys en un poble de la província de Ciudad Real i conegut periodista defensor del Reial Madrid passi el que passi, en l’acte d’avui al Vendrell també hi assistirà l’exjugador i actual comentarista esportiu José Luis Morales.
Tomás Roncero és, com apuntàvem, redactor en cap del diari madrileny As, però també treballa com a periodista radiofònic, al programa ‘Carrusel Deportivo’ de la Cadena SER; i és molt popular per la seva aparició com a contertulià al programa televisiu “El chiringuito de jugones”, que presenta el periodista català Josep Pedrerol.
El Reial Madrid ja ha oficialitzat la seva penya al Baix Penedès, que compta amb uns 150 associats. A partir d’ara, els aficionats al Reial Madrid podran seguir els partits per televisió i participar en diversos actes socials a la seu que avui inaugura Roncero.
La fotografia que acompanya aquesta notícia és del diari As.


