Comença la tercera temporada de la sèrie “Interiors de Vilafranca” a Penedès TV

09/11/2017 - 17:41h
Diumenge passat va arrencar a Penedès TV la tercera temporada de la sèrie “Interiors de Vilafranca”, amb 10 nous capítols.

D’aquesta manera s’arribarà a les 44 cases de Vilafranca que ha anat enregistrant la sèrie documental històrica, de la qual se’n van emetre 20 capítols el 2015 i 13, l’any passat. Cada capítol es repetirà a les 19.30 i a les 23.30 de cada diumenge, i el dilluns a les 11.30 del matí.
 
 
La sèrie esta presentada per l’historiador Josep M. Feliu, realitzada en l’apartat tècnic per en Raul Soldan, i la veu de Silvia Delgado. A cada capítol es descobreix una construcció de la vila per mostrar als espectadors diferents habitatges que conserven elements històrics rellevants i ens traslladen a altres èpoques (des de la medieval fins als nostres dies, passant pel segle XVIII i el modernisme), o d’altres que representen l’adaptació d’antics edificis a nous usos. En aquesta temporada, en els capítols descobrirem la casa Masllorens, la casa Amàlia Soler, la casa Guilamany, la casa Munts, la casa Mestre o la casa Fortuny, per conèixer la seva arquitectura, la seva història i els seus habitants.
 
 
A cada programa s’analitzaran aspectes com façanes, estils arquitectònics, elements decoratius, rajoles, vitralls, mobiliari, maneres de viure, i la història de la família…
Al mateix temps, durant els propers mesos s’aniran programant visites a diferents cases per descobrir de primera mà aquests habitatges i la seva història. Les dates s’aniran anunciant al facebook: descobrirpenedes i a www.descobrirpenedes.com
 
 
Les primeres cites seran demà dissabte a les 11.45 del matí a l’església de Santa Maria, on es va filmar la sèrie ‘Ull per ull’ amb Lluis Homar. I el diumenge, a les 12 del migdia, la casa Serra i Coromines, on es  va filmar la sèrie ‘Vides privades’, totes dues ambientades a la Catalunya de començament del segle XX.
La següent visita serà el diumenge 26 de novembre a les 11.30 del matí, on es visitaran dues cases històriques del centre de Vilafranca, una d’elles amb unes vistes inèdites, i l’altra amb un ampli repertori de rajoles hidràuliques. Les inscripcions es poden fer a: visites@descobrirpenedes.com.

També et pot interessar

Comentaris

1336