Sortida des de Calafell per anar a veure “Mar i Cel” de Dagoll Dagom

22/09/2014 - 08:37h

La Regidoria de Participació Ciutadana i el Consorci de Normalització Lingüística de Calafell organitza una sortida al teatre pel dijous 30 d’octubre per anar a veure l’obra “Mar i Cel”, d’Àngel Guimerà, que la companyia Dagoll Dagom representa al Teatre Victòria de Barcelona.

Tothom qui vulgui anar al teatre, pot reservar la seva entrada abans del 3 d’octubre a l’adreça calafell@cpnl.cat o bé al telèfon 977 699 009 (ext.405). El preu de l’entrada i el bus és de 36 euros. La sortida tindrà lloc el dia 30 d’octubre a les 18.30h des del Passeig de la Unió, a la parada d’autobús de pujada cap al poble.

“Mar i Cel ” és un musical de la companyia Dagoll Dagom basat en el text escrit per Àngel Guimerà. Aquest musical ha estat l’espectacle musical de més ressò de la companyia i per això la tornen a programar en motiu del 40è aniversari de la companyia. “Mar i Cel” és una història de pirates i cristians enmig de la mar, amb un amor impossible com a principal fi argumental.

També et pot interessar

Comentaris

1336