“Rafea i el Sol”, aquest diumenge al Documental del mes de Llorenç
Posteriorment, es passarà un video de 19 minuts sobre el Barefoot College, la “Universitat dels descalços o dels pobres”, el centre on Rafea, una dona beduïna del desert de Jordània, va aprendre enginyeria solar en només sis mesos.
Es tracta d’una iniciativa extraordinària que converteix persones analfabetes, o gairebé, en “professionals descalços”, capaços de millorar la vida de llogarets molt pobres de l’Índia rural o d’altres indrets del món.
Seguidament, Sònia Cardó, llicenciada en Ciències Químiques per la Universitat Rovira i Virgili i tècnica especialista en Cooperació Internacional, coordinadora dels amics de “Sonrisas de Bombay” a Tarragona, parlarà del projecte SEED que aquesta ONG està duent a terme per donar autonomia i llibertat econòmica a les dones dels barris més pobres de Bombai.


