La Iaia tanca diumenge el Sonaprop del Centre Llorenç del Penedès

Iaia
02/04/2014 - 08:52h

La setena edició del Sonaprop d’El Centre de Llorenç del Penedès arriba aquest diumenge al seu punt i final amb el quart concert del cicle a càrrec dels osonencs La Iaia que aterren al Baix Penedès per presentar el seu darrer treball discogràfic recentment publicat, “On és la màgia?”. El concert començarà a les set de la tarda.

 

Un dels fenòmens dels darrers anys, La Iaia, tanca el cicle amb un treball discogràfic acabat de sortir del forn amb un dels treballs més esperats dels últims anys pel públic i la crítica que els posa en un lloc de preferència en l’escena musical catalana. Un disc, el segon del grup osonenc, per arriscar i transcendir tots els límits que tenien, sintetitzador i sons agosarats fins l’addicció que en ser interpretats en directe no fan altra cosa que excel·lir. Temes com “L’ós” o “L’arbre que vol ser humà”, són melodies ballables que trenquen previsions.

El concert comptarà amb els vins del celler l’Alpica, de Llorenç del Penedès, que s’oferiran a la barra. Les entrades es poden comprar anticipadament al preu de 8 euros al web www.sonaprop.ppcc.cat i a taquilla el dia del concert valdran 10 euros.

També et pot interessar

Comentaris

1336