S’obre la convocatòria per participar a la 46a Cantada de Caramelles que es farà el 26 d’abril

24/03/2014 - 15:33h

El Servei de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca obre la convocatòria per participar en la 46a Cantada de Caramelles de Vilafranca, que tindrà lloc el dissabte 26 d’abril, a les vuit del vespre, a la Plaça de Sant Joan, el dissabte després de Pasqua. Malgrat que la Cantada de Caramelles és un esdeveniment tradicional de la Setmana Santa, a Vilafranca presenta alguns trets diferenciadors respecte altres municipis de la comarca: els grups de cantaires, que poden ser de nois, de noies o mixtes, pugen d’alt d’un escenari per cantar i encara que la temàtica de fons és l’habitual de les caramelles (la primavera, la natura, les flors, l’amor, etc.), les cançons acostumen a ser versions de peces populars de la música actual, amb lletres adaptades pel propi grup amb bones dosis de picardia i sentit de l’humor.

 

Això, però, no vol dir que la caramella tradicional no hi tingui cabuda. Cada grup és ben lliure de plantejar el repertori de caramelles que desitgi fins a un màxim de 3 temes cadascun en cas que els grups inscrits siguin menys de 10 i de 2 temes si les colles participants superen la desena.

Inscripcions fins a l’11 d’abril

Les persones interessades en participar a la 45a Cantada de Caramelles de Vilafranca poden adreçar-se al Servei de Cultura de l’Ajuntament, a l’Escorxador, al carrer Escorxador, 19-21 de Vilafranca, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i de 17 a 21 h, o bé per telèfon, trucant al 93 890 04 59, per correu electrònic a l’adreça cultura@vilafranca.org fins el divendres 11 d’abril i hauran de dir el nom del grup i el nombre de cantaires.

El dijous 24 d’abril, a les 20h, a l’Escorxador es farà una reunió de coordinació de l’activitat a la que hauran d’assistir un/a representant de cada grup inscrit a la convocatòria.

També et pot interessar

Comentaris

1336