Sisa, Portet i Oliver junts en concert a Vilafranca
Â
Jaume Sisa, Quimi Portet i Joan Miquel Oliver representen tres exemples evidents de l’individu que ha sabut fer-se entendre, que ha sabut exposar amb una gamma molt generosa de recursos les pròpies idees estètiques, i que ha exercit la llibertat creativa deixant un repertori magnífic que mai ha parat d’augmentar.
Entre els tres sumem prop de quatre-centes cançons, tot un univers que, en realitat, son tres de diferents units per un fil invisible que els més agosarats denominen tradició i que ells van redescobrir treballant per l’espectacle que es va inaugurar la darrera edició del Mercat de Música Viva de Vic. Un concert sense precedents que, abans fins i tot de l’aplaudiment unànime de crítica i públic, ja havia engendrat plans de futur. Sisa, Portet i Oliver, tots tres damunt d’un escenari, amenaçaven amb fer-se més nosa però han acabat com marrecs a una pastisseria inventant la música dels astres.
Les entrades, al preu de 18 euros, es poden comprar avui a la taquilla de Cal Bolet, de 6 a 8 del vespre o al telentrada de Caixa Catalunya. Les entrades disponibles es vendran una hora abans del concert a taquilla.
Â