El cinema Kubrick presenta aquest cap de setmana el documental “Els records glaçats”
El director li ha donat a la història un tractament d’imatge i llenguatge fora del comú, que faran que aquest treball es vegi reconegut tant per la crítica com pel públic. És una pel·lícula sobre el viatge a la memòria de l’Antàrtida de Josefina Castellví, Premi Nacional de Cultura 2013. Un viatge entre el passat i el present que mostra com ha evolucionat el que van construir amb tant d’esforç.
Aquestes imatges, la bellesa del continent i les 30 hores de filmacions inèdites que va rodar ella mateixa en els seus anys com a directora de l’expedició, conformen aquesta gran aventura, però també el d’una dona excepcionalment vitalista que lluita per reivindicar la feina feta i l’esperit utòpic del tractat antàrtic, permanenment amenaçat per la cabdícia geopolítica i pels interessos industrials.
A banda d’avui, també es podrà veure el diumenge a les 1/4 de 6 de la tarda i el dilluns a les 2/4 de 8 del vespre (amb un preu reduït a 6€ per a jubilats i socis del Centre Excursionista del Penedès).


