L’Ajuntament del Vendrell implanta un servei gratuït de resolució de consultes medioambientals

13/01/2014 - 16:47h

La Regidoria de Medi Ambient i Sostenibilitat de l’Ajuntament del Vendrell ha posat en funcionament el servei Línia Verda, un canal de comunicació directe sobre temes medioambientals amb els ciutadans i les empreses del municipi. Per accedir a aquest servei només cal visitar la pàgina web www.liniaverdaelvendrell.com. Un cop registrat, l’usuari pot plantejar qualsevol consulta sobre temes medioambientals i, en un termini màxim de 24 hores, un equip d’experts en la matèria donarà resposta. També es pot accedir al servei mitjançant una trucada telefònica al número 902 193 768. Línia Verda és un servei completament gratuït que dóna resposta a qualsevol tema sobre legislació medioambiental, sistemes de gestió ambiental, residus, proveïdors de serveis i tecnologies. A més, atén les consultes dels ciutadans en relació al reciclatge, estalvi energètic, contaminació acústica, zones verdes, etcètera. Preguntes tan habituals com “és millor apagar els fluorescents o deixar-los encesos si s’han d’utilitzar en poc temps de diferència?” o “puc abocar l’oli pel desaigüe?” tenen resposta.

També serveix como a base de consulta sobre tràmits administratius, ajuts i subvencions.

El regidor de Medi Ambient i Sostenibilitat de l’Ajuntament del Vendrell, Jaume Piñol, ha explicat que “amb la implantació d’aquest servei, l’Ajuntament del Vendrell pretén oferir als ciutadans i a les empreses un canal de comunicació directe amb l’objectiu d’aconseguir un municipi més respectuós amb el medi ambient i sostenible”.

També et pot interessar

Comentaris

1336