CDC organitza el Sopar de Tardor i II Concurs de Truites

18/11/2013 - 18:51h

Jaume Escarré, cap local de Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) del Vendrell, juntament amb Marifé Merchán, presidenta comarcal de CDC al Baix Penedès, van presentar el “Sopar de Tardor i II Concurs de Truites”, donant continuïtat a un acte lúdic que es va iniciar l’any passat reunint a la militància i simpatitzants de CDC. El sopar es celebrarà aquest divendres, a les 9 del vespre, a la Sala Pau Casals de la Lira Vendrellenca. Aquest sopar és gratuït i tots els assistents poden portar una truita per participar al II Concurs de Truites que posteriorment serviran per formar part del sopar. En la primera celebració del concurs van haver molts participants, fent molt difícil decidir la persona guanyadora, s’ha destacat des de CDC.

Enguany els escollits per fer de jurat seran els i les alcaldes i alcaldesses, així com els caps de llista de CDC a la comarca del Baix Penedès.

Per una altra banda, aquest any i donada la difícil situació de moltes famílies del Vendrell i comarca, s’ha decidit col·laborar amb Cáritas del Vendrell, aportant un paquet de sucre per assistent al sopar; un aliment demanat per Cáritas per ser dels que més necessiten actualment. 

Per demanar més informació o formalitzar la inscripcions, es pot fer utilitzant el correu electrònic cdc.elvendrell@gmail.com o els telèfons 616 35 67 05 i 676 50 42 26.

També et pot interessar

Comentaris

1336