Mig centenar de desallotjats per un incendi en un bloc de pisos de Vilafranca

alt
10/07/2013 - 17:16h

La Policia Local de Vilafranca ha hagut de desallotjar, com a mesura preventiva, una cinquantena de persones que aquest dimecres a la tarda hi havia al bloc d’habitatges dels números 16-22 del carrer Josep Tarradellas, al barri de la Girada, per un incendi en un dels pisos de l’immoble. No hi hagut ferits. Els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís per l’incendi a les 18,33 hores, però en arribar a l’indret la Policia ja havia desallotjat l’edifici, del qual sortia un fum negre pel foc que s’havia declarat en un dels primers pisos, d’un total de cinc plantes. Els Bombers no han trobat ningú a l’habitatge afectat, del qual ha cremat una estanteria de menjador i un aparell elèctric. Havent estat extingit el foc, al cap d’una mitja hora del seu inici, tothom ha pogut començar a tornar a l’immoble.

El succés ha aixecat molta expectació veïnal, atesa la gran quantitat d’habitatges que hi ha al bloc afectat i, a més, al fet que l’incident estigués a tocar la Rambla de la Girada, plena aleshores de gent passejant-hi o asseguda a les terrasses de la zona.

Fins el lloc dels fets s’hi han desplaçat quatre dotacions dels Bombers, dues ambulàncies i efectius de la Policia Local de Vilafranca i dels Mossos d’Esquadra.

També et pot interessar

Comentaris

1336