CiU considera el tercer carril ferroviari essencial pel Logis Penedès

21/03/2012 - 16:38h

El diputat de Convergència i Unió Jaume Domingo manifesta la voluntat de sumar forces, juntament amb el Port de Tarragona, els partits polítics i els empresaris del territori per tal que el tercer carril ferroviari esdevingui prioritari. Segons el mateix diputat vendrellenc, la construcció del tercer carril ferroviari d’ampli europeu “ tindrà una àmplia repercussió econòmica al territori fent més competitives les nostres empreses, cosa essencial en el context que ens trobem”.

El diputat vendrellenc ha volgut destacar la importància d’aquest tercer carril i el Corredor del Mediterrani per a la construcció del Logis Penedès. Segons Domingo, “el projecte de Logis que volem passa indiscutiblement per la construcció d’aquest tercer carril i el Corredor del Mediterrani”.

Des de CiU defensem un Logis on el transport ferroviari de les mercaderies és essencial ja que “ no es tracta de cap port sec sinó d’un centre de transformació de matèries, les quals es transportaran bàsicament via ferroviària”.

Donada la situació i veient que el Corredor del Mediterrani és un projecte a mig termini, es fa necessari la construcció d’aquest tercer carril ferroviari dins dels cinc propers anys, tal i com es reclama des del Port de Tarragona.

Per últim , Domingo ha volgut destacar que “des de CiU busquem garanties per tal que el territori en surti beneficiat a tots els nivells, també a nivell polític i per aquest motiu es buscarà el màxim consens amb la resta de partits”.

També et pot interessar

Comentaris

1336