Som Sant Sadurní vol arribar al públic més jove

24/02/2012 - 09:06h

Som Sant Sadurní, juntament amb el Patronat de comerç i Turisme, ha posat en marxa una nova campanya comercial per promocionar la nova imatge del sistema de fidelització. La iniciativa s’ha batejat amb el títol “Te’n regalem un”. A finals de l’any 2010, Som Sant Sadurní va presentar la seva nova imatge en substitució de la que havia tingut les darreres dècades sota el nom d’Unió de Botiguers. Al llarg de tot el darrer any es va anar treballant perquè aquesta nova marca fos coneguda per tots els clients dels establiments sadurninencs.
Per tal de reforçar la comunicació de la nova marca Som Sant Sadurní en el sistema de fidelització, i també en la targeta client, s’han anat adaptant els elements de comunicació corporatius, que actualment són el display amb els fulletons, l’adhesiu que identifica els comerços adherits al sistema i les seves corresponents senyalitzacions amb els mupis i un roller.
Al mateix temps, i per tal de reforçar la nova imatge, s’ha creat la campanya paral·lela “Te’n regalem un”, que té com a objectiu promocionar el sistema de fidelització i la targeta client entre aquell sector de persones que encara no la tenen, i potenciar també el seu ús entre el públic més jove de la vila.

A través d’aquesta campanya, que ja funciona des del dijous 23 de febrer, està previst que acabi el proper 16 d’abril, les botigues adherides al sistema de fidelització donaran a conèixer la nova imatge del sistema de fidelització, a l’hora que també podran fer partícips als clients que encara no tenen la targeta d’aquest sistema.

Les primeres 100 persones que sol·licitin la targeta i omplin la sol·licitud entraran en un sorteig de 10 Mp3. Pot participar en el sorteig tota aquella persona que empleni la sol·licitud amb les dades correctes i sigui major de 15 anys. El sorteig es farà el 23 d’abril a les 11 del matí a la seu de l’entitat Som Sant Sadurní.

Comentaris