El vilafranquí Jan Cornet, nominat a millor actor revelació als premis Goya

11/01/2012 - 08:12h

 El vilafranquí Jan Cornet ha entrat a la nòmina de finalistes dels premis Goya que atorga l’Acadèmia Espanyola de Cinema. El jove actor, de 29 anys, opta a premi en la categoria de millor actor revelació pel seu paper en la darrera pel·lícula de Pedro Almodóvar, “La piel que habito”, un treball que té quinze nominacions més en aquesta edició.

Cornet competirà el dia 19 de febrer vinent amb altres quatre actors joves: Marc Clotet, per “La voz dormida”; José Mota, per “La chispa de la vida”, i Adrián Lastra, per “Primos”.
L’actor figura en el repartiment d’aquest drama al costat d’actors com Antonio Banderas, Elena Anaya, Marisa Paredes i Eduard Fernández. La pel·lícula, inspirada en la novel·la Taràntula, de Thierry Jonquet, aborda el tema de la transgènesi amb éssers humans.
 

També et pot interessar

Comentaris

1336