Josep Maria Ribas i Lluïsa Llop seran els candidats d’ERC Alt Penedès a les eleccions a Madrid

alt
26/09/2011 - 08:58h

L’alcalde de Sant Sadurní, Josep Maria Ribas i la vicepresidenta del Consell Comarcal i regidora de Gelida, Lluïsa Llop, seran els representants de l’Alt Penedès a les llistes d’Esquerra Republicana de Catalunya de cara les eleccions espanyoles del proper 20 de novembre i que encapçalarà l’ex-portaveu de Barcelona Decideix Alfred Bosch.
El Congrés, celebrat al Casal d’Entitats de la capital del cava, va iniciar-se amb la benvinguda del regidor Albert Prat i amb la presentació dels dos candidats. Ribas va destacar que fa el pas de presentar-se perquè vol aportar l’experiència d’anys de regidor, i ara d’alcalde, per col·laborar amb la candidatura a les generals. Per la seva banda la regidora de Gelida, Lluïsa Llop, va mostrar-se convençuda que amb la renovació que ha emprés ERC s’aconseguiran uns bons resultats.
Un cop escollits per un 95% dels vots, Ribas i Llop van agrair el suport de la militància i van remarcar que a Madrid s’hi ha d’anar a defensar la llibertat del país i la justícia social, els dos elements característics de la formació republicana.
La llista definitiva dels republicans es decidirà en els propers dies un cop les diferents comarcals hagin escollit els seus representants per acompanyar Alfred Bosch i Joan Tardà en les eleccions del 20 de novembre i que marcaran l’inici del lideratge de la nova direcció encapçalada per Oriol Junqueras.

També et pot interessar

Comentaris

1336