Nova temporada de visites de posta de sol al campanar de Santa Maria

alt
25/05/2011 - 12:40h

Les visites guiades al Campanar de Santa Maria són ja un clàssic de l‘inici d‘estiu. El proper dissabte 4 de juny el Patronat Municipal de Comerç i Turisme de Vilafranca del Penedès posa en marxa, un any més, la temporada de visites que es perllongarà durant els mesos de juny, juliol, agost i setembre, tots els dissabtes a la tarda de la mà dels professionals de l‘empresa de serveis culturals Tríade.
El recorregut de la visita guiada comença amb una explicació general de l‘església de Santa Maria i els elements més singulars de la portalada lateral per taslladar-se després a l‘entrada del campanar i fer un recorregut per les antigues dependències d‘aquest edifici: la sala de l’àngel-penell, la sala on habitaven els monjos responsables dels tocs de les campanes i que actualment ocupa un rellotge d’engranatges de l’any 1929, recentment restaurat pels alumnes del mòdul de mecànica de l’IES Alt Penedès; la sala de les campanes religioses i al final la terrassa i sala de les campanyes horàries on s’acaba la visita. Coincidint amb la posta de sol, arriba l’hora de la degustació d’una copa de vi.
Les visites tindran lloc tots els dissabtes al vespre. Durant el mes de juny seran els dies 4, 11, 18 i 25, a 2/4 de 9 del vespre. Durant el mes de juliol les visites començaran també a 2/4 de 9 del vespre els dies 2, 9, 16, 23 i 30. El mes d’agost seran els dies 6, 13, 20 i 27 a les 8 del vespre i el setembre s’avançaran les visites una hora i començaran a les 7 de la tarda els dies 10, 17 i 24.
Per gaudir de les visites guiades de “posta de sol” cal fer una reserva prèvia de la visita, ja que els grups seran com a màxim de 20 persones. El preu és de 4,30 € per persona i els tiquets s’hauran de recollir a l’Oficina Municipal de Turisme als baixos de la Casa de la Vila, telèfon 93 818 12 54.

També et pot interessar

Comentaris

1336