Foment anuncia que dilluns entraran en funcionament els nous peatges

15/04/2011 - 12:21h

El proper dilluns 18 d’abril el Ministeri de Foment posarà en servei la modificació del sistema de peatge de l’autopista Barcelona-Tarragona, entre Martorell i Salou, cosa que “reduirà l’import d’alguns recorreguts”, segons han anunciat en una nota de premsa enviada als mitjans de comunicació.  Segons ha dit Foment, amb el nou sistema, el peatge dels recorreguts amb origen o destinació
en els enllaços de Gelida, Sant Sadurní d’Anoia, Vilafranca Nord, Vilafranca Centre i Reus serà inferior a l’actual, mantenint invariables el dels altres recorreguts. En cap cas, però, fa referència a la gratuitat.
Per a la seva implantació, se suprimeixen les barreres de peatge troncals de El Vendrell i Tarragona, a l’autopista Barcelona-Tarragona, i la barrera de Mediterrani, de l’autopista Saragossa-Mediterrani, de manera que es podrà realitzar el recorregut complet per les dues autopistes sense parades intermèdies.

També et pot interessar

Comentaris

1336