Dos espectaculars gols sentencien el partit a la segona part.
Balaguer 1
Vilafranca 2
El Vilafranca ha pujat varis llocs a la classificació gràcies a aquests tres punts assolits davant un contrari que s’havia avençat al marcador a la primera part i que amb un bon treball els vilafranquins va saber capgirar a la segona part amb dos grans gols.
El partit va ser de molta lluita i treball a la zona ampla o si volen entre àrees, de manera que la pilota anava amunt i avall sense que els porters tinguessin massa feina. La primera oportunitat perillosa va ser pel jugador del Vilafranca Eitan en un xut creuat que va aturar bé el porter local quan corria el 31. Tres minuts després la defensa del Vilafranca perd una pilota prop del corner i el local Sosa centra prop del punt de penal on era el davanter Benet que va rematar de cap al fons de la xarxa. Amb aquest solitari gol s’arribava al descans després de presenciar una primera part mes aviat fluixa.
A la segona, Puchi va fer alguns canvis de jugadors i l’equip va començar a funcionar. El partit era semblant al de la primera part, sense oportunitats, però amb un Vilafranca que s’havia fet amb el control, tenia molt mes la pilota, no deixava apropar als locals a la porteria de Saperas i mostrava mes profunditat en atac. Va arribar el 74 i Eitan de fora l’àrea va enganxar un gran xut que entrava per l’escaira i set minuts mes tard i a pilota parada, és Puchi qui de falta directa també clava la pilota a l’escaira. Van ser dos gols molt macos que van donar el premi a un Vilafranca que va arribar a posar quatre davanters tot buscant la victòria.
Fitxa Técnica
Balaguer 1
Vilafranca 2
Balaguer: Nogués , Pons, Giribert, Egea, González, Martínez (Figuerola 50’), Benet, Ciruela, Sosa, Adrà Fernéndez i Esteva (Ramon 72’).
Vilafranca: Saperas, Moya, Ruben Ortiz (Toni Ramirez 65’), Bacaicoa (David 45’), Dani, Aleix, Enric, Eitan, Ginés, (Alabau 45’), Valerio i Puchi.
Gols: 1-0 Benet (33’). 1-1 Eitan (74′). 1-2 Puchi (81’).
Arbitre: Avalos Martos del col·legi d’Igualada va xiular a un bon nivell, sense complicacions.
Targetes: Grogues als locals González i Adrià Fernández i al visitant Enric.
Incidencies: Unes 250 persones al municipal de Balaguer. Pel Vilafranca va debutar el darrer fitxatge Toni Ramírez.


