L’Auditori Municipal de Vilafranca comença l’any amb el quintet de jazz Giulia Valle Group

02/02/2011 - 15:42h

Aquest divendres, 4 de febrer, a les 9 del vespre l’Auditori Municipal de Vilafranca comença la programació professional del període de febrer a maig amb la banda de jazz Giulia Valle Group. La contrabaixista i compositora Giulia Valle presenta amb el seu quintet, un dels grups de més renom de l’escena jazzística nacional i europea, el seu nou disc: Berenice.
Giulia Valle aposta per un jazz eclèctic, de melodies incisives i gran contundència rítmica. Una música sorprenent i imprevisible, d’indiscutible originalitat, en la que destaquen dos impressionants solistes i una espectacular base rítmica.
El grup, destacat per la premsa nacional i internacional ha participat en els últims anys a diferents festivals: Grenoble, Bremen, Dublin, Londres, Terrassa, Vilnius, Midem de Cannes, entre d’altres.
Es tracta d’una banda amb una gran projecció que sota el lideratge de Giulia Valle aconsegueix un so i una energia de grup únics. Destaca l’habilitat de cada un dels seus membres així com la interacció entre ells. Una música sorprenent i exitant de la ma de Giulia Valle, una de les figures més importants del jazz actual.
Premi de l’Associació de Músics de Catalunya: Millor compositor i millor grup 2010.

També et pot interessar

Comentaris

1336