“Som Sant Sadurní” enceta una nova campanya nadalenca

alt
Avatar
23/11/2010 - 15:32h

La Unió de Botiguers de Sant Sadurní inicia dimecres una nova campanya nadalenca amb el lema “Milers d’euros, muntanyes de regals”. Fins el 5 de gener tots els clients que comprin en algun dels establiments adherits a la nova marca presentada la setmana passada “Som Sant Sadurní” o bé utilitzin la tarjeta client entraran en el sorteig de vals de compra per valor de 500 i 50 euros respectivament.
Juntament amb el president de l’entitat, Robert Cardús també hi va ser present la regidora de Comerç i Turisme, Esther Parellada qui va encoratjar els comerciants a “tirar endavant campanyes perquè el comerç de la vila vagi a més. Amb ganes i esforços la campanya de ben segur serà un èxit”, va dir.
Seguint la línia dels darrers anys la dinàmica serà la mateixa, és a dir, d’una banda i per cada compra en un establiment adherit a “Som Sant Sadurní” s’obtindrà una butlleta numerada i d’altra banda per les compres efectuades amb la tarjeta client s’entrarà de manera automàtica en el sorteig tantes vegades com s’utilitzi la tarjeta. Així el 5 de gener i durant la Cavalcada de Reis es farà a la plaça de l’Ajuntament el sorteig de dos vals de 500 euros i la resta de premis, 40 vals de 50 euros es faran el 7 de gener a l’oficina de Som Sant Sadurní. La meitat dels vals se sortejaran entre les butlletes numerades i l’altra entre les compres fetes amb tarjeta client. Els numeros premiats es podran consultar a les botigues adherides i també al web www.somsantsadurni.com.

Dues activitats paral·leles

D’altra banda enguany es farà el cinquè Cagatió solidari que anirà a benefici de Qui té a qui? Amics dels discapacitats País del Cava i que es farà el 18 de desembre de 2/4 de 6 a 2/4 de 9 del vespre a la plaça de l’Ajuntament. Per participar a l’activitat caldrà donar un euro i omplir de manera anticipada a l’oficina de Som Sant Sadurní de dilluns a dijous de 2/4 de 10 a 1 del migdia i de 3 a 9 del vespre i els divendres només en horari de matí. La segona activitat, novetat d’enguany, serà la primera mostra de tions als aparadors de les botigues, amb l’objectiu d’incentivar la creativitat dels botiguers que hauran de decorar els aparadors amb un tió confeccionat de qualsevol manera tot depenent de la creativitat de cadascú. A través de la pàgina web els clients podran votar el millor aparador i entre aquests se sortejarà un targeta regal amb 30 euros i un tió. Els tres aparadors més votats rebaran en el cas de ser socis de la UBSS una targeta client amb l’import de tres quotes de l’associació i si no ho són tres mesos gratuïts a l’associació. A més hi haurà dues accions específiques per reforçar la marca Som Sant Sadurní, d’una banda les bosses que es repartiran per tots els associats i que se n’han fet deu mil amb paper reutilitzable i la segona acció serà la penjada de domassos a tots els establiments associats amb la nova imatge de Som Sant Sadurní.

També et pot interessar

Comentaris