Shakira serà aquest any la bombolla Freixenet

alt
Avatar
04/11/2010 - 16:01h

La cantant colombiana Shakira es convertirà enguany en la bombolla Freixenet. D’aquesta manera les caves tornen a mostrar a un famós brindant per les festes nadalenques, tot i que en aquest ocasió l’anunci tindrà una fi solidària ja que la cantant no cobrarà i es destinarà mig milió d’euros a la Fundació Pies Descalzos que Shakira va crear quan tenia 18 anys. Des de Freixent asseguren que passen d’una etapa de “moderació i racionalitat”, amb la repetició de l’anunci de l’equip de natació sincronitzada l’any passat, a una de “responsabilitat” amb objectius solidaris.
El director de comunicació de Freixenet, Pere Bonet, ha explicat que la marca destinarà inicialment mig milió d’euros a la Fundació Pies Descalzos, que serviran per construir una escola a Port-au-Prince (Haití) i altra a Cartagena (Colòmbia). Amb tot, la xifra que oferirà la multinacional catalana pot ampliar-se, ja que la seva col·laboració té “vocació de continuïtat”, segons Bonet, tot i que no ha especificat a través de quines eines es durà a terme aquesta continuïtat.
L’acord que ha signat Freixenet i Shakira implica diferents aspectes que envolten la campanya nadalenca de la firma de caves. Així, Freixenet realitzarà a Barcelona el videoclip d’un dels temes centrals del darrer disc de la cantant, que acaba de sortir publicat al mercat espanyol, i les imatges del qual, serviran de base per la realització de l’anunci. Freixenet també s’encarregarà de rodar un documental sobre la tasca de la Fundació Pies Descalzos i el difondrà com a material complementari de la campanya a través de la seva web i d’alguna xarxa social, possiblement Facebook. A canvi Shakira cedirà la seva imatge per la campanya i la Fundació rebrà mig milió d’euros de Freixenet.
L’anunci, es rodarà en les pròximes dues setmanes a Barcelona, s’estrenarà pels volts del pont de desembre, estarà dirigit per Jaume de la Iguana i inclourà un brindis de Shakira en català.
La fórmula d’emissió serà similar a la que Freixenet ha estat utilitzant en els darrers anys, és a dir amb passis de 20, 30 i 45 segons a les televisions en horari de màxima audiència i amb un ampli material complementari que es podrà veure a través del lloc web de la companyia o en altres suports digitals.
Freixenet no ha desvelat quant destinarà a la campanya nadalenca tot i que ha anunciat que el cost dels passis televisius rondaran els 3,5 milions d’euros.
La campanya de Freixenet amb Shakirà es difondrà a tot el món a través d’Internet però la seva vessant televisiva estarà únicament enfocada al mercat espanyol amb la promoció del Carta Nevada. Pel Brut Barroco s’ha fet un altre anunci completament diferent que es passarà pels 140 països on és present la multinacional.
Freixenet espera que la campanya serveixi per continuar consolidant el nom de la marca després d’un any que han valorat com a millor que el 2009 en quant a vendes en el mercat internacional. En el mercat nacional, segons la marca, continua l’aturada de les vendes, especialment de la gamma mitja, el Carta Nevada, tot i que reconeixen que s’han notat lleugers augments de les gammes baixa i alta del celler.

També et pot interessar

Comentaris